^Powrót na górę
foto1

Wycieczka do wioski indiańskiej „Fort Wapiti” w Zalasowej

Dnia 28.05.2024r. w piękną, słoneczną pogodę, Społeczność Naszego Domu wybrała się na pełną  przygód wycieczkę do wioski indiańskiej „ Fort Wapiti” w Zalasowej.
Wioska indiańska, do której dotarliśmy zrobiła na nas ogromne wrażenie, a przede wszystkim rozstawione indiańskie namioty, które nazywają się tipi. Przewodnik ubrany w strój indiański, pokazał nam  różne przedmioty codziennego użytku i opowiadał o ich przeznaczeniu. Widzieliśmy wierną replikę strojów indiańskich, koszule wojenne, noże, pióropusze, etniczne instrumenty oraz wiele innych przedmiotów. Oprócz zwiedzania tipi czekały na nas również inne atrakcje. Podopieczni mieli możliwość strzelania z łuku, strzelania z dmuchawki, spróbowali swoich sił w rzutach włócznią i rzutkami oraz w rzutach na rogi bizona. Pokonywali indiański tor przeszkód, w stylu indiańskim łowili ryby, konkurowali w wyścigach węży, a także mieli możliwość wykonania kolorowego tatuażu oraz z koralików amuletu szczęścia. Przepiękne miejsce, zachęcało Nas do dobrej zabawy, pełnej uśmiechu i dobrego humoru. Kończąc naszą przygodę nauczyliśmy się indiańskiego tańca oraz mieliśmy możliwość zaśpiewania indiańskiej piosenki.
Na pamiątkę wykonaliśmy grupowe zdjęcie z Przewodnikami oraz zakupiliśmy różne pamiątki.
Zmęczeni ale pełni wrażeń udaliśmy się na pyszny obiad do "Pałacu pod Dębami".