^Powrót na górę
foto1

Wycieczka do Krakowa

Pierwszym etapem naszej wycieczki było zwiedzanie krakowskiego ZOO. Podziwialiśmy zwierzęta, które wcześniej oglądaliśmy na ilustracjach lub w telewizji. W krakowskim ZOO zobaczyliśmy hipopotama karłowatego, tapira  anta, konia Przewalskiego, antylopy addaks, panterę śnieżną, tygrysa amurskiego, jaguara. Wiele emocji wzbudziło spotkanie z królem zwierząt- lwem, który dumnie przechadzał się po swoim wybiegu. Jednak najdłużej zatrzymaliśmy się przy  okazałych słoniach, mogliśmy podziwiać te piękne zwierzęta z bliskiej odległości. Krakowski Ogród Zoologiczny jest miejscem umożliwiającym nie tylko obserwację zwierząt, ale daje także możliwość bezpośredniego kontaktu z gatunkami udomowionymi. W mini – ZOO mieliśmy możliwość pogłaskać kucyki, miniaturowe króliczki, świnki morskie, kózki karłowate, osiołki i lamy. Po wyjściu z ZOO wszyscy rozkoszowaliśmy się pysznymi lodami, po czym udaliśmy na obiad do restauracji " Pod Smoczą Jamą".
Po obiedzie, podziwialiśmy ziejącą ogniem rzeźbę wawelskiego smoka, zakupiliśmy pamiątki na straganach u stóp Wawelu, a następnie udaliśmy się w rejs statkiem po rzece Wiśle, szlakiem zabytków krakowskich.
Bardzo zmęczeni, z plecakami pełnymi różnych pamiątek z wycieczki, udaliśmy się w drogę powrotną.

Wyjazd dostarczył nam wielu wrażeń oraz wzbogacił naszą wiedzę o przyrodzie z całego świata.